Project Leon 1.8 20vt Garrett Gt3071R

Για να δούμε, τί ψάρια πιάνει

Re: Project Leon 1.8 20vt Garrett Gt3071R

Δημοσίευσηαπό toympano » 19 Μάιος 2010 06:23

Eσυ εισαι τετρακουνα δεν εισαι ιδια κατηγορια με μας.....κατσε στα αυγα σου!!!!! :evil:
0-400 tune2race
Άβαταρ μέλους
toympano
4th gear
4th gear
 
Δημοσιεύσεις: 2368
Ημ/νία εγγραφής: 18 Οκτ 2007 08:25
Τοποθεσία: Πετρούπολη
Όνομα: Γιώργος
Αυτοκίνητο: Seat Leon 20vt ***ps....

Re: Project Leon 1.8 20vt Garrett Gt3071R

Δημοσίευσηαπό studio54 » 19 Μάιος 2010 06:26

Πλάκα κάνω....
2 μήνες + έτοιμος και δεν έχω κάνει παραπάνω από 300χλμ!!!
Υπολογίζω με αυτό τον ρυθμό μέχρι το Δεκεμβριο ίσως να το έχω στρώσει, ίσως κι όχι....

Άσε που κάθε πάτημα είναι κι ένα 20άρι euro
:hysteria: :hysteria: :hysteria: :hysteria: :hysteria:
Εικόνα
ΕΙΜΑΙ Ο ΜΗΤΣΟΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ....
Αυτές οι γ@μωτουρμπίνες οι Garrett δεν κρατάνε πάνω από 60.000 χλμ ?
είμαι γλυκός αλλά και αψής, γενικά είμαι και μ@μω. A,και η κοπελιά στο Avatar είναι ο δεσμός μου.
Άβαταρ μέλους
studio54
Turbocharged
Turbocharged
 
Δημοσιεύσεις: 7229
Ημ/νία εγγραφής: 05 Οκτ 2006 12:34
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Όνομα: Δημήτρης
Αυτοκίνητο: SEAT LEON 20VT4 GT3071R

Re: Project Leon 1.8 20vt Garrett Gt3071R

Δημοσίευσηαπό toympano » 19 Μάιος 2010 06:42

Εγω μητσο εχω το σκουτερ κ κυλοφορω στην αθηνα με 15 ευρω βγαζω μια εβδομαδα και 240 χιλιομετρα αποσταση!
Τωρα που εβαλα στο λεον 830αρια μπεκ εκει να δεις χαρα ο βενζινας της γειτονιας! :cry:
0-400 tune2race
Άβαταρ μέλους
toympano
4th gear
4th gear
 
Δημοσιεύσεις: 2368
Ημ/νία εγγραφής: 18 Οκτ 2007 08:25
Τοποθεσία: Πετρούπολη
Όνομα: Γιώργος
Αυτοκίνητο: Seat Leon 20vt ***ps....

Re: Project Leon 1.8 20vt Garrett Gt3071R

Δημοσίευσηαπό sotiris » 19 Μάιος 2010 07:53

παιδες αυτο που λετε για τα cf προσεχτετο λιγο
γιατι το να μην εχεις cf σημαινει επισεις οτι μπορει και ο προγραμματιστης να εκοψε ευαισθησία στους knock
αρα δεν ειναι απολυτο.....
μπορουσαν αν ηθελε o προγραματιστης να μην σου δειχνει και καθολου cf........
και να καμαρωνεις οτι δεν εχεις cf και να σου βγαζει και κανα knock sensor signal to high
δεν ξερω στην προκειμενη πως προγραμματιζει ο overload αλλα
το λεω γενικα μην παρασυρθουμε.....
TD05H 20G..! 20vt4- GIAC Hydraulic Tuning - pss9 - HYPERSPORT
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
sotiris
5th gear
5th gear
 
Δημοσιεύσεις: 4829
Ημ/νία εγγραφής: 05 Οκτ 2006 21:02

Re: Project Leon 1.8 20vt Garrett Gt3071R

Δημοσίευσηαπό turborabbit » 19 Μάιος 2010 08:12

sotiris έγραψε:παιδες αυτο που λετε για τα cf προσεχτετο λιγο
γιατι το να μην εχεις cf σημαινει επισεις οτι μπορει και ο προγραμματιστης να εκοψε ευαισθησία στους knock
αρα δεν ειναι απολυτο.....
μπορουσαν αν ηθελε o προγραματιστης να μην σου δειχνει και καθολου cf........
και να καμαρωνεις οτι δεν εχεις cf και να σου βγαζει και κανα knock sensor signal to high
δεν ξερω στην προκειμενη πως προγραμματιζει ο overload αλλα
το λεω γενικα μην παρασυρθουμε.....

=====
Ακριβώς όπως το είπες :thumbl:
Κάποτε ήταν άγνωστο το θέμα, σήμερα έγινε γνωστό, αλλά... έγινε ταμπού.
Όλοι το ξέρουν κανένας δεν μιλάει.
Οι προτοπώροι στο θέμα (χωρίς να θέλω να θήξω ή οτιδίποτε) ήταν οι προγραμματιστές τις Giac. Το θυμάμαι από έναν παλιό εγκέγαλο 20vt 032HS που το είχε προγραμματίσει ο ακατονόμαστος και είχε πέσει τότε στα χέρια μου.
Άλλοστε δεν είναι μυστικό για κανέναν ότι η φιλοσοφία τους είναι το "πολύ αβάνς".
Πλέον όμως το κάνουν όλοι οι ξένοι οίκοι. Ρέβο, Γιούνι.
Αν θέλετε παραδείγματα μπορώ να ανεβάσω, αλλά πρότον θα ακολουθήθουν καυγάδες και δεύτερον ακόμα και οι προγραμματάδες που δεν έχουν ιδέα θα φυμώνουν τους κνόκς.
Και όσον αφορα το "knock sensor signal too high" - ανεβάζουν και τις ανοχές, οπότε μόνο οι πιο "χύμα" θα έχουν το λάθος αυτό.
Κάποιος που δεν κοιτάει μόνο το κανάλι 020 αλλά και το 026 που έχει το γνήσιο σήμα από τους κνόκς... θα καταλάβει αμέσως τι παίζει, ασχέτως αν ο προγραμματάς του με αφρούς στο στόμα θα ωριέται ότι είναι stock...
Βέβαια, ανοίγωντας το θέμα αυτό θα ακουστούν και τα περί ραβδίσματος σφυρίλατων πιστονιών και πολλά άλλα, μάλλον πρέπει να φτιάξουμε κανένα τόπικ ξεχωριστό.
Άβαταρ μέλους
turborabbit
Tuner
Tuner
 
Δημοσιεύσεις: 147
Ημ/νία εγγραφής: 27 Απρ 2010 08:27
Αυτοκίνητο: SK SC 1.8TSi, VW LU 1.4 16V

Re: Project Leon 1.8 20vt Garrett Gt3071R

Δημοσίευσηαπό sotiris » 19 Μάιος 2010 08:36

εγω θελω να μείνει στην κουβεντα οτι δεν πρεπει να συγκρινουμε cf απο προγραμμα σε προγραμμα γιατι, οπως επιβεβαιωνεις μιας και ανοιγεις ολα τα προγραμματα της αγορας, η ευαισθησια των cf ειναι μεταβαλομενη απο τον εκαστοτε προγραμματιστη.... :thumbl:
TD05H 20G..! 20vt4- GIAC Hydraulic Tuning - pss9 - HYPERSPORT
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
sotiris
5th gear
5th gear
 
Δημοσιεύσεις: 4829
Ημ/νία εγγραφής: 05 Οκτ 2006 21:02

Re: Project Leon 1.8 20vt Garrett Gt3071R

Δημοσίευσηαπό vassilis20vt » 19 Μάιος 2010 09:45

sotiris έγραψε:εγω θελω να μείνει στην κουβεντα οτι δεν πρεπει να συγκρινουμε cf απο προγραμμα σε προγραμμα γιατι, οπως επιβεβαιωνεις μιας και ανοιγεις ολα τα προγραμματα της αγορας, η ευαισθησια των cf ειναι μεταβαλομενη απο τον εκαστοτε προγραμματιστη.... :thumbl:

Και οχι μονο.
Μεγαλο ρολο παιζει τι ζηταει ο ιδιοκτητης.
Δεν μπορεις ας πουμε, να σου ζηταει να δουλευει και 95αρα και εσυ να εχεις τους knock στο 40%,κομμενους!!! :loool: :loool:
Αυτα γινονται ΜΟΝΟ σε συνειδητοποιημενους κοντρακιδες. :D
Παντως φιλος με 3076,πατησε με 95αρα στο 1,6bar και μαλλον την...γλυτωσε.
Τωρα τι γινοταν μεσα στον θαλαμο καυσης εκεινη την στιγμη...κανενας δεν ξερει... :evil: :evil:
Άβαταρ μέλους
vassilis20vt
Tuner
Tuner
 
Δημοσιεύσεις: 3241
Ημ/νία εγγραφής: 06 Οκτ 2006 12:36
Αυτοκίνητο: Audi 1.8TQ

Re: Project Leon 1.8 20vt Garrett Gt3071R

Δημοσίευσηαπό turborabbit » 19 Μάιος 2010 10:27

sotiris έγραψε: δεν πρεπει να συγκρινουμε cf απο προγραμμα σε προγραμμα

Δεν πρέπει να συγκρίνουμε ΜΟΝΟ τα cf από πρόγραμμα σε πρόγραμμα.
Πρέπει να κοιτάμε και τις τιμές αβάνς.
Γιατί αλλιώς είναι να έχεις 10 μοίρες με 10CF (ζητάει ο προγραμματάς 20 και δεν μπορεί να τις κρατήσει το μοτέρ) και αλιώς είναι 10 μοίρες με 0CF (ζητάει ο προγραμματάς ακριβώς όσο μπορεί να κρατήσει το μοτέρ)
Όπως επίσης άλλο είναι 10 μοίρες με 0CF(κνοκ λειτουργούν ΟΚ) και άλλο είναι 18-20μοίρες με 0CF για το ίδιο σετάπ (προγραμματάς έσφαξε τα κνόκ)
Και τέλος, τα CF και οι μοίρες δεν έχουν άμεση σχέση μόνο με την ευαισθησία των κνοκ.
Άλλη θερμοκρασία στον θάλαμο θα έχεις όταν από το σπουλάρισμα έχεις 11:1 και άλλη θερμοκραρία όταν στο στουλάρισμα έχεις 13-14:1 καύσιμο και μόνο στον κόφτη πεύτει στα 11:1
Άλλη θερμοκρασία στον θάλαμο θα έχεις όταν στην περιοχή χαμηλών στροφών έχεις μηδενικό αβάνς και άλλη θερμοκρασία όταν έχεις 10 μοίρες.
Όλα αυτά (πέραν των δυνατοτήτων του μηχανικού συνόλου) καθορίζουν πόσο καλά θα κρατάει το μοτέρ την προπωρεία εκεί που χρειάζεται, δηλαδή στις ψηλές στροφές στην περιοχή μέγιστης ισχύος.
Άβαταρ μέλους
turborabbit
Tuner
Tuner
 
Δημοσιεύσεις: 147
Ημ/νία εγγραφής: 27 Απρ 2010 08:27
Αυτοκίνητο: SK SC 1.8TSi, VW LU 1.4 16V

Re: Project Leon 1.8 20vt Garrett Gt3071R

Δημοσίευσηαπό fergarini » 19 Μάιος 2010 10:44

Με την ευκαιρία αυτού του θέματος, θα ήθελα να ρωτήσω, αφού λέμε πως τα cf "πειράζονται" αλλά τα voltages των knock sensors όχι, ποιά - ποιές είναι αποδεκτές τιμές στο voltage των Knock sensors; Η ερώτηση απευθύνεται (καλοπροαίρετα) σε όποιον έχει άποψη.
O άνθρωπος με τα 2 αριστερά χέρια :ndrive: (courtesy of kiousisv)
Άβαταρ μέλους
fergarini
Διαχειριστής
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 8311
Ημ/νία εγγραφής: 05 Οκτ 2006 10:53
Τοποθεσία: Πετρούπολη
Όνομα: Δημήτρης
Αυτοκίνητο: Seat Leon 1.8TSI

Re: Project Leon 1.8 20vt Garrett Gt3071R

Δημοσίευσηαπό liono » 19 Μάιος 2010 10:49

Παιδια καμια δυναμομετρηση με το νεο προγραμμα παιζει?
Γυναικες και μηχανες εχουν πικρες και χαρες.....
Άβαταρ μέλους
liono
2nd gear
2nd gear
 
Δημοσιεύσεις: 791
Ημ/νία εγγραφής: 14 Οκτ 2006 15:24

Re: Project Leon 1.8 20vt Garrett Gt3071R

Δημοσίευσηαπό turborabbit » 19 Μάιος 2010 11:07

fergarini έγραψε:Με την ευκαιρία αυτού του θέματος, θα ήθελα να ρωτήσω, αφού λέμε πως τα cf "πειράζονται" αλλά τα voltages των knock sensors όχι, ποιά - ποιές είναι αποδεκτές τιμές στο voltage των Knock sensors; Η ερώτηση απευθύνεται (καλοπροαίρετα) σε όποιον έχει άποψη.

====
Ανάλογα με τις στοφές, φορτία, πιστόνια.
Εγώ μιλάω για ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ πάνω στο ίδιο αμάξι.
Άβαταρ μέλους
turborabbit
Tuner
Tuner
 
Δημοσιεύσεις: 147
Ημ/νία εγγραφής: 27 Απρ 2010 08:27
Αυτοκίνητο: SK SC 1.8TSi, VW LU 1.4 16V

Re: Project Leon 1.8 20vt Garrett Gt3071R

Δημοσίευσηαπό vassilis20vt » 19 Μάιος 2010 11:24

fergarini έγραψε:Με την ευκαιρία αυτού του θέματος, θα ήθελα να ρωτήσω, αφού λέμε πως τα cf "πειράζονται" αλλά τα voltages των knock sensors όχι, ποιά - ποιές είναι αποδεκτές τιμές στο voltage των Knock sensors; Η ερώτηση απευθύνεται (καλοπροαίρετα) σε όποιον έχει άποψη.

Ποιος το λεει οτι δεν πειραζεται η ταση και το ρευμα τους?
Πως νομιζεις οτι γινονται,πραγματικα αναισθητοι?
Ολα εχουν το μετρο τους! :D
Μην κολλατε μονο στους knock.
Ειναι αρκετοι χαρτες που επηρεαζουν το αβανς,χωρις να πειραξεις τους knock.
Άβαταρ μέλους
vassilis20vt
Tuner
Tuner
 
Δημοσιεύσεις: 3241
Ημ/νία εγγραφής: 06 Οκτ 2006 12:36
Αυτοκίνητο: Audi 1.8TQ

Re: Project Leon 1.8 20vt Garrett Gt3071R

Δημοσίευσηαπό giannhsdelta » 19 Μάιος 2010 14:56

Μπράβο Θοδωρή σου εύχομαι να το χαρείς με την ψυχή σου τώρα το εργαλείο.
Έκανες πολύ καλή επιλογή. :thumbl:
ΕικόναΕικόνα
Seat Toledo 20vt GT2871R XX Exelixis S/W
Άβαταρ μέλους
giannhsdelta
Neutral
Neutral
 
Δημοσιεύσεις: 32
Ημ/νία εγγραφής: 17 Νοέμ 2008 17:58

Re: Project Leon 1.8 20vt Garrett Gt3071R

Δημοσίευσηαπό ntamp » 19 Μάιος 2010 15:08

giannhsdelta έγραψε:Μπράβο Θοδωρή σου εύχομαι να το χαρείς με την ψυχή σου τώρα το εργαλείο.
Έκανες πολύ καλή επιλογή. :thumbl:

2ο ΤΕΕΠ? :euwhistle:

Sorry για το off topic
Nick
Άβαταρ μέλους
ntamp
Neutral
Neutral
 
Δημοσιεύσεις: 12
Ημ/νία εγγραφής: 10 Δεκ 2007 23:04
Τοποθεσία: Βέροια / Frankfurt
Αυτοκίνητο: Turbolader

Re: Project Leon 1.8 20vt Garrett Gt3071R

Δημοσίευσηαπό mavras » 19 Μάιος 2010 15:18

turborabbit έγραψε:Βέβαια, ανοίγωντας το θέμα αυτό θα ακουστούν και τα περί ραβδίσματος σφυρίλατων πιστονιών και πολλά άλλα, μάλλον πρέπει να φτιάξουμε κανένα τόπικ ξεχωριστό.

μπορεις να επεκταθεις σε αυτο?
ρωταω εντελως εγκυκλοπαιδικα. Αν δεν θελεις να γραψεις δημοσια για να μην ανοιξουμε flame, pls pm me
Εικόνα
Γιατί ενύχτωσε κ' οι βάρβαροι δεν ήλθαν.
Και μερικοί έφθασαν απ' τα σύνορα,
και είπανε πως βάρβαροι πια δεν υπάρχουν.

Και τώρα τι θα γένουμε χωρίς βαρβάρους.
Οι άνθρωποι αυτοί ήσαν μιά κάποια λύσις.

Κωνσταντίνος Π. Καβάφης
Άβαταρ μέλους
mavras
4th gear
4th gear
 
Δημοσιεύσεις: 3117
Ημ/νία εγγραφής: 07 Οκτ 2006 14:44
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Project Leon 1.8 20vt Garrett Gt3071R

Δημοσίευσηαπό turborabbit » 19 Μάιος 2010 16:10

mavras έγραψε:
turborabbit έγραψε:Βέβαια, ανοίγωντας το θέμα αυτό θα ακουστούν και τα περί ραβδίσματος σφυρίλατων πιστονιών και πολλά άλλα, μάλλον πρέπει να φτιάξουμε κανένα τόπικ ξεχωριστό.

μπορεις να επεκταθεις σε αυτο?
ρωταω εντελως εγκυκλοπαιδικα. Αν δεν θελεις να γραψεις δημοσια για να μην ανοιξουμε flame, pls pm me

====
Γιατι δεν φτιάχνετε άλλο τόπικ;

Το καλιμπράρισμα των κνοκ που γίνεται στο εργοστάσιο γίνεται για τα εργοστασιακά πιστόνια/ελατήρια.
Δηλαδή τα ψηφιακά φίλτρα στα μικρόφωνα (κνοκ=μικρόφωνο) είναι καλιμπραρισμένα να μην λαμβάνεται υπ'όψιν ο παρασιτικός θόρυβος.
Αλλά των εργοστασιακών εμβόλων.
Όταν μπαίνουν τα σφυρίλατα, οι συχνότητες και κυρίως η ένταση του θορύβου αυτού μεταβάλλεται.
Και χρειάζεται εκ νέου καλιμπράρισμα.
Ο πιο εύκολος τρόπος για να καταπολεμηθει το "false trigger" είναι ένα γερό κατέβασμα ευαισθησίας.
Ο πιο δύσκολος αλλά σωστός (κατ'εμέ) είναι τιουνάρισμα των ψηφιακών φίλτρων, του ενεργού "παραθύρου" (γωνία στροφάλου που ξεκινάει να "ακούει"), των "reference" ("ιδανικών") θορύβων και μερικών ακόμα παραμέτρων.
Η bosch στο "manual" που παραδίδει στην VAG περιγράφει εκτενώς την διαδικασία αυτή.
Άβαταρ μέλους
turborabbit
Tuner
Tuner
 
Δημοσιεύσεις: 147
Ημ/νία εγγραφής: 27 Απρ 2010 08:27
Αυτοκίνητο: SK SC 1.8TSi, VW LU 1.4 16V

Re: Project Leon 1.8 20vt Garrett Gt3071R

Δημοσίευσηαπό toympano » 20 Μάιος 2010 20:10

Ισχυει οτι ειδικα σε μας που εχουμε ριξει το εξτερναλ εξω την ακουνε γερα οι κνοκ;;;;
0-400 tune2race
Άβαταρ μέλους
toympano
4th gear
4th gear
 
Δημοσιεύσεις: 2368
Ημ/νία εγγραφής: 18 Οκτ 2007 08:25
Τοποθεσία: Πετρούπολη
Όνομα: Γιώργος
Αυτοκίνητο: Seat Leon 20vt ***ps....

Re: Project Leon 1.8 20vt Garrett Gt3071R

Δημοσίευσηαπό liono » 20 Μάιος 2010 20:57

toympano έγραψε:Oταν ο φιλο σου ο Θανασης σου ελεγε στο msn ι τια....
Καλοριζικο λεβεντη μου κ καλα πατηματα.
Τουλαχιστον κ απο προσωπικη εμπειρια πιστευω οτι για το σεταπ σου δεν ξερω αν υπαρχει πιο γρηγορο στην κατηγορια σου κ με βαση τα παρελκομενα σου!


δυναμομετρηση οπως ειχε γινει και με το πρωτο προγραμμα δεν θα βαλετε να δουμε και εμεις την διαφορα?
Γυναικες και μηχανες εχουν πικρες και χαρες.....
Άβαταρ μέλους
liono
2nd gear
2nd gear
 
Δημοσιεύσεις: 791
Ημ/νία εγγραφής: 14 Οκτ 2006 15:24

Re: Project Leon 1.8 20vt Garrett Gt3071R

Δημοσίευσηαπό ΒΑΣΙΛΗΣ » 20 Μάιος 2010 21:24

Θα ήταν ενδιαφέρον :-)
Εικόνα
POWERED BY HYPER SPORT
ECU MANAGEMENT BY E-TUNERS
Άβαταρ μέλους
ΒΑΣΙΛΗΣ
1st gear
1st gear
 
Δημοσιεύσεις: 102
Ημ/νία εγγραφής: 10 Νοέμ 2007 16:57

Re: Project Leon 1.8 20vt Garrett Gt3071R

Δημοσίευσηαπό vassilis20vt » 21 Μάιος 2010 09:21

toympano έγραψε:Ισχυει οτι ειδικα σε μας που εχουμε ριξει το εξτερναλ εξω την ακουνε γερα οι κνοκ;;;;

Ναι,η διαφορα αγγιζει τις 4 μοιρες!!!!! :? :? :?
Άβαταρ μέλους
vassilis20vt
Tuner
Tuner
 
Δημοσιεύσεις: 3241
Ημ/νία εγγραφής: 06 Οκτ 2006 12:36
Αυτοκίνητο: Audi 1.8TQ

ΠροηγούμενηΕπόμενη

Επιστροφή στην Δυναμομετρήσεις / Μετρήσεις επιδόσεων



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης